luni, 13 octombrie 2008

Byron - Acoustic Drama

Au ieșit mai mult decât niște fotografii. Îmi cer scuze, unele poate sunt monotone, poate la unele calitatea nu e punctul forte, dar atât am reușit, date fiind circumstanțele: nu am avut legitimație de presă sau ecuson (deci n-am avut acces pe scenă, și nici prin lateralul ei), cei doi agenți de pază din capete nu erau prea prietenoși, repetându-mi de fiecare dată că "după primele trei piese nu avem voie să mai fotografiem". Sper, totuși, că am reușit să transpun măcar o frântură din atmosfera minunată de vineri seara în aceste fotografii. Felicitări pentru spectacolul de lumini, a fost o încântare pentru ochi și mană cerească pentru fotografi.

Ca să concluzionez ... e minunat să cânți în timp ce faci fotografii.


4 comentarii:

  1. foarte tare, nici o poza cu pianistul, nici o poza cu cvartetul.
    In rest, frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, n-am putut face nici o poză cu 6fingers, pentru că acolo era agentul de pază, care nu știa prea multe. Chiar imi pare rău :( Iar cvartetul ... aș fi putut să-l prind dacă aș fi putut să urc pe scenă. Data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos..

    dar parca lipseste musicul... cred ca poti gasi o combinatie frumoasa intre fotografie si muzica pe fundal.. (si parca tehnologia iti permite acum)

    RăspundețiȘtergere