joi, 29 noiembrie 2007

Catwork Design - by Diana



Sâmbăta trecută am petrecut-o foarte frumos împreună cu Diana și Dragoș:

  • am probat haine
  • am mers cu mașina nebunește prin oraș (Diana trebuie interzisă de pe străzi!)
  • am mâncat o delicatesă culinară marca Diana: salată de multe chestii cu multe chestii, care se servește cu sos într-o lipie (un fel de falafel, dacă pot să zic așa)
  • am încropit un studio ad-hoc
  • Raluca a fost în al 9-lea cer probând ținute de toată frumusețea și originalitatea
  • am tras multe cadre, pe alocuri cu ajutorul lui Dragoș, care servea pe post de suport de reflector
  • ne-am jucat cu cele două pisici, care pe alocuri au mai intrat și prin cadre (cu și mai mult fără voia noastră...)
  • la sfârșit am mai luat notițe despre cum să faci mâncare bună din ingrediente simple: sos de busuioc, sos de măsline în ulei de măsline, cașcaval, eventual brânză, împăturite într-o lipie și vârâte la cuptorul cu microunde pentru câteva secunde
  • am ajuns acasă frânți de oboseală
  • ne-am distrat de minune și ne-am simțit foarte bine

Pentru mai multe poze:

2 comentarii:

  1. So, you moved to blogger now :D Tot e bine ca te mai gasesc pe undeva :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere