La grupa A a fost o luptă destul de strânsă pentru podium în ultimele două etape de raliu. Mă rog, mai mult pentru locurile 2 și 3, titlul la această grupă fiind adjudecat deja de echipajul format din Adi Răspopa și Cosmin Diacu. Înainte de Raliul Avram Iancu, restul treptelor de pe podium puteau fi ocupate de oricare dintre cele 5 echipaje aflate în top. Revenind la rezultatele acestui raliu:
Locul 1: echipajul format din Adrian Răspopa și Cosmin Diacu. Trebuie să vă spun că deja de la primul raliu la care am fost spectator am învățat să recunosc atunci când se apropie Adi Răspopa. Sunetul caracteristic al micuțului Suzuki Swift forțat în permanență la limită de pilot e inconfundabil. Și ceilalți spectatori nu ezită să spună: "Fii atent! Se aude trompeta! :)" (asta poate și pentru că sponsorul principal al echipajului este Poșta Română). Răspopa n-a mers niciodată altfel decât la maxim. Și nu de puține ori a depășit limita, ieșind în decor, și căpătându-și pe bune porecla de "Rostogol" :).
Locul 2: echipajul format din Nistor Duval și Raoul Papp. Acest echipaj a avut un parcurs curat în acest raliu, situându-se, ca și în etapele anterioare, mereu în top. Face parte din trio-ul care ar face orice posesor de Citroen C2 mândru. La finalul campionatului, acest echipaj s-a situat pe poziția a III-a a podiumului.
Locul 3: echipajul format din Alexandru Filip și Gheorghe Nemeș. Poate și datorită implicării sponsorului principal, Orange, acest echipaj este foarte mediatizat. Se fac campanii la magazinele Orange din orașele în care se țin raliurile, toate probele sunt filmate din mașină din diverse unghiuri, site-ul oficial (www.alexandrufilip.ro) are o galerie video actualizată foarte rapid și oricine poate avea contact direct cu ce se întâmplă într-o mașină în timpul acțiunii. Dacă o să aveți răbdare să vedeți măcar câteva filmulețe, o să vă dați seama de importanța uriașă pe care o are experiența unui copilot trecut prin multe raliuri pe scaunul din stânga, și cum aceasta influențează parcursul lui Filip. Cei doi încheie al patrulea sezon împreună și, deși au ratat obiectivul principal, și anume clasarea pe podium la finalul campionatului, au respectul meu. Felicitări întregii echipe, inclusiv celei de PR, țineți-o tot așa!
Locul 5: echipajul format din Bogdan Barbu și Petru Paler, pe un Renault Clio. Acest echipaj a câștigat la finalul acestui sezon și locul I la categoria debutanți. Felicitări, și la mai mare! Iată că se poate și cu Renault Clio :P
Locul 6, cu mențiune specială: echipajul format din Alexandru Mitroi și Sorin Colceriu. Aplauze pentru acest echipaj care a împins la maxim Citroen-ul C2 de fiecare dată, și care s-a clasat la finalul campionatului pe disputatul loc doi. N-ar strica, totuși, atât din partea lor, cât și din partea tuturor echipajelor, o prezență media mai bine punctată. Nu e deloc greu, un website cu câteva fotografii și date biografice nu e chiar rocket science.
Stați pe-aproape, urmează și un top mai scurt, ce-i drept, al grupei H!
mereu mi-au placut masinile. :)
RăspundețiȘtergereBuna
RăspundețiȘtergereAm si eu o intrebare..in legatura cu pozele astea mai vechi..Alex Mitroi..2008 la Raliul Iasului Grupa A ?? nu se poate...nici macar nu era in tara...de unde atatea informatii false pe toate site-urile??
Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar a fost în țară, și a ieșit chiar și pe locul 2 la sfârșitul campionatului!
RăspundețiȘtergereMa-ntreb oare nu se vede numele pilotului pe citroen-ul C2R2 (Max chiar VL06ABU), nr.16 de concurs? Eu zic ca da dar se mai gaseste cate-un "atoatecunoscator" in ale raliurilor de pe la noi din tara :)
RăspundețiȘtergere